StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vill ha

Frureinhold.se / 30 Juli, 2009 - 18:31 / Vardagen


Vill ha !!!! den är en förbättring än den gamla locktången eller som vissa använder en smal plattång. Jag kikade efter dden på ullared men den var slut där :( får fjäska med min man om inte han tycker att jag behöver en sån, den är allafall helt grym och det blir jätte fina lockar. Jag tycker att resultatet blir bra med plattång när man lockar, men den värmer hela vägen runt så att det blir ännu bättre resultat :) me like !!

Nu har jag precis hämtat anna och joakim på landvetter, det är verkligen en speciell känsla att gå in i en flygplats, dock inte lika kul för att hämta någon :) Man vill ju vara den som skall resa, så underbart att lämna in väskan och sätta sig i baren och börja semestern. Ja vi får verkligen hoppas att det blir en resa i vinter.

Ikväll skall vi hyra hostel part two, förra helgen såg vi ettan och tvåan är lika bra :D Lite scary men ändå kul om man får säga så om en rå skräck film.



xoxo


Postat av: Pernilla

hehe, bli som jag har blivit, borda olika plan flera gånger i halvåret, så ska du se att en flygplats är ganska uttråkande :P Till och med de riktigt stora blir trista snabbt!

2009-08-01 @ 00:43:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: