StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

storm ngn ??

Frureinhold.se / 31 Juli, 2009 - 21:48 / Vardagen

Ah det är synd att säga att det är lugnt ute, vinden har ju fått rå damp och stormar gärnet ute. Vi åkte efter middagen och kollade till båten i ulvesund, och för att komma ut till båten behöver du självklart gå på en brygga rätt långt ut eftersom båten är ganska stor. Hade jag haft batman vingar hade jag flugit som en vante av bryggan haha :) Båten mådde bra och det blev en kort visit. Efter båten åkte vi till uddevalla för att lämna Jennifer och visa upp alla fina kläder vi köpte idag :) Sen fick vi också god kvällsmat av kycklingspett med jordnötsmör sås :D mumsigt..

Imorgon är det ingen vanlig dag för det är tindras födelsedag hurra hurra hurra. Ja imorgon är det Tindras dags att fylla år och inte vilken ålder som helst utan 5 år :D Hon bara växer och växer och tiden går föööööör fort :p Känner än nästan gammal. Vi har köpt en dans matta till henne som jag tror hon kommer att digga starkt, hon är grym på wii sports så hon lär tycka om detta lika mkt :p får hoppas det allafall..

Jag har också blivit sjuk vilket jag har glömt att skriva :( jag vaknade i morse och hade världens ondaste hals... hatar att vara sjuk och ännu värre att ha ont :( ahh jag tänker faktist gnälla lite, då får man massa gos från robin :) just nu gör han grönt the :D ah jag är mkt glad att jag har honom !!

nu skall jag stänga av datorn

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: