StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

speed shopping !!

Frureinhold.se / 31 Juli, 2009 - 13:20 / Vardagen

start 10.30 !!

ja nu styrdes bilen ner ill kungsbacka för en shopping dag på kungsmässan :) men snacka om att det gick fort. Först gick vi till hm och shoppade lite basplagg  :) jag köpte mig en mössa :p Jag lägger även upp kort på alla plagg vi köpte fast på en skylt docka ;) (Jennifer den lilla ) Hon måste ju ha massa nya skolkläder nu för gymnasiet och vem kan inte sånt bättre än jag ?? haha ingen !! Ni skall veta det att jennifer har levt i hood tröjja och mysbrallor det senaste åren. Så jag gör succse och hon blir så himla vacker..



mössa, stickad från HM



väska och plånbok från Kårlings esprit.



kjol och linne från gina tricot.



kjol från gina, tröja från hm och skärp från gina



leggins från hm, tröja från hm



sko punkten



samma som ovan fast med en extra tröja från hm


allt detta på loppet av 1.5 timmar :p rätt okej asså :D

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: