StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

måla klart huset

Frureinhold.se / 20 Juli, 2009 - 10:19 / Vardagen

idag håller vi tummarna att det inte börjar regna, jag skall nämnligen upp till mormor och morfar och måla klart huset. Jag är riktigt stolt över mitt jobb, det har varit riktigt tungt i ryggen men tar man det succesicvt så går det kanon. Sen hjälpte mamma mig en dag med den värsta väggen. Så om en stund när jag och Robin har vaknat till och ätit klart skall jag åka upp till lödöse och han till uddevalla. Han har sin enda vecka ledig och endå är han inte ledig, segt att vara egen företagare, fullt upp jämt. Men vi skall på lång tur till vinterns så det är kanon :)

Ikväll blir det till att ta det lugnt, vila och mysa !!

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: