StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

human is beautiful, perfekt is boring...

Frureinhold.se / 23 Juli, 2009 - 17:00 / Vardagen

Som Tyra banks sa i top model; human is beautiful, perfekt is boring.. vilket stämmer riktigt bra, ingen är perfekt, och att framstå som det är döds trist. Jag kan komma på mig själv skriva i bloggen om allt bra som händer osv. Men sjävklart har jag dåliga dagar, som idag tex, världens dåligaste humör och inte alls på hugget. Kastar elaka kommentarer och har alla taggar utåt. Jag skall vara glad att mina föräldrar och speciellt robin har tålamod och vet hur jag skall tas. Det finns olika metoder :P antingen låta mig vara och näst intill ignorera mig, eller så pratar man (robin) med mig och så blir jag jätte arg tills det kommer så långt så att jag börjar gråta och då kramar han mig och så blir allt bra. Haha jag låter som ett psykfall, men som sagt alla har dåliga dagar och man måste få gråta en skvätt eller två.

Men så till den delen av dagen som har varit bra, eller ah bättre :P vi åkte nyss till ikea och köpte doft ljus, älskar när det luktar gott och det blir en sån mysig känsla när det är regn och rusk. Nu längtar jag som en tok tills lördag, då skall vi åka och kolla på Macy och lämna handpenning, jag längtar efter en liten vovve som kommer och snosar.

Just nu studerar jag Robin när han sätter upp en fläkt i köket, det är helt otroligt hur händig min man är, det finns nog inget han inte kan lösa. Jag är imponerad. Nu skall jag krypa ner i soffan och inte göra fler knop idag :)

xoxo

Postat av: christina

ja alla har sina dagar! men jennifer, vart tog alla "dagens outfit" vägen? och "jennifer shoppar"? inget nytt där på väääldigt länge ju:S man lär sig ju mycke av dina tips!

2009-07-24 @ 05:59:34
Postat av: Mizztang

jag har inte hunnit med outfit, men kan lägga in en idag, sen shoppingen har hamlat på vanlig kategori istället för jennifer shoppar, lite glömsk på att dela in i kategorier. Skall försöka bli bättre på det :)

2009-07-24 @ 10:15:03
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: