StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fullt upp..

Frureinhold.se / 27 Juli, 2009 - 14:28 / Vardagen

Som mamma sa igår, jag borde bli hemma fru, hahah jag har fullt upp hela dagarna med sysslor som en riktig hemma fru gör :p Nu är det allafall fullt upp, mäklaren kommer idag och skall värdera lägenheten, gud vad jag skrubbar varje vrå och plockar saker överallt. Men nu är jag nöjd för en stund, skall väll gå en runda vid tre igen för Morgan som mäklaren heter kommer vid 4, har lite saker att bära upp till vinden också. Så nu håller vi tummarna igen att vi kan få sålt så fort som det bara går och sen börja flytta till gården, jag vill jag vill jag vill..

Imorgon skall jag och syster till ullared :) Hon ringde förut och frågade om jag ville följa med henne till ullared och självklart vill jag det. Man hittar alltid massa kul där nere :)

nu skall jag dricka upp mitt kaffe och ta det lugnt en stund :)

xoxo

Postat av: Anonym

Har ni köpt gården eller ska ni hyra?? E den stor?

2009-07-27 @ 18:35:33
Postat av: Mizztang

hej pernilla, vi har köpt gården, jag vet dock inte hur många hektar den är på.. Men det är ingen liten gård :) 6 boxar, plats för massa hö osv, 2 stora garage hallar och sen mkt mark :)

2009-07-28 @ 07:24:53
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: pernilla

Oj, låter hel-mysigt ju! 6 boxar e ju inte så lite heller egentligen, vill amn akn man ju till och med hyra ut någon/några då!



Ha ha, garagen är det viktigaste när en kille kollar :P Nästan så att gareget måste vara större än boytan ibland :)

2009-07-28 @ 20:24:54
Postat av: pernilla

Förresten, skrev ja inte mitt namn på första kommentaren?? Syrran fråga om det var jag, för amn kunde inte se namnet men jag e ganska säker på att jag gjorde det?

2009-07-28 @ 21:15:20
Postat av: Mizztang

ahh verkligen, men jag tycker det är underbart med garage, jag tycker det är kul att lära mig nya saker speciellt om bilar och motorcyklar så det är ett stort + :D

2009-07-28 @ 21:38:56
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: