StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

damp?

Frureinhold.se / 19 Juli, 2009 - 18:17 / Vardagen

jag tror att jag och robin lider av adhd, haha, vi skulle ligga hemma och bara mysa hela dagen. Det höll fram tills efter moto gp, rossi vann tätt följd utav lorenzo, helt okej :) vi bestämde allafall för att möta upp mamma och pappa i uddevalla och åka och kolla på vårat hus vi skall flytta till så fort lägenheten är såld. Så om det är ngn är intresserad utav en fräsch 2:a i bagaregården sök efter det på blocket, den ligger ute en vecka innan mäklaren tar över. Dem tyckte allafall att huset var jätte fint och det tycker vi med, har hittat massa ideer och jag vill bara börja renovera och dona :D Jag fick också en ny överaskning idag utav min baby, gud vad glad jag blev och jag läääääääängtar tills lördag och även till den 13 augusti. Ahhh nu nu nu, ME LIKE !  

Just nu sitter jag i soffan i uddevalla hos Robins föräldrar med jennifers mac i knät, btw mac is the shit finns ingen bättre och praktiskare dator. Det blir fläskfilé och potatis till mat, robin och jag har lagat :D 

ikväll är planerna samma, appoloosa och mys, plus att vi skall försöka hinna hem till privilegde.

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: