StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bird women

Frureinhold.se / 06 Juli, 2009 - 10:46 / Vardagen

Ja vad skall man säga, kom in hemma på gården efter sjukgymnasten och möts av en himlans duns, och en liten fågel bebis åker till marken, efter kommer hans kompis och börjar puffa på honom men när jag kommer fram flyger kompisen iväg och jag tar upp den näst intill livlösa lilla fågeln. Jag sätter mig på en utav utemöblerna och ser så att vingar och klor är hela och han ligger i min hand med stängda ögon. Men efter en liten stund öppnar han dom, sträcker på sina små söta ben och kolla på mig. Han sitter i 2-3 minuter och samlar kraft för att sen flyga iväg. Det kändes verkligen som dagens goda gärning. :)



så himla söt alltså :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: