StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sol sol sol !

Frureinhold.se / 15 Januari, 2009 - 10:43 / Vardagen

kan man vakna till något skönare än att solen kikar in? skulle inte tro det. Stod upp ur sängen tog på mig min fina rosa frölunda tröja och ett par billabong shorts och satte mig här. Försöker lägga upp ett schema för dagen, som det ser ut nu blir det, tvätta, duscha, äta frukost, göra läxor och vänta på att robin ska komma hem så vi kan gå en promenad.

satt för mig själv igår och försöka komma på allt jag har i rosa :P hmm nästan lite sjukt ändå när man har, rosa hemtelefon, rosa mobil, rosa dator, rosa glitterpennor som understrykning i skolan och sist men inte minst, massa rosa kläder !! haha undra när man ska växa upp, men färgen är ju så himla fin.

inte mkt att tillägga idag ännu, kanske bli mer sen

xoxo

Postat av: Anonym

börjar bli lite överdrivet med allt rosa

2009-01-15 @ 20:55:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: