StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skoldag

Frureinhold.se / 19 Januari, 2009 - 07:59 / Vardagen

så sitter man på tåget igen, kallt och mörkt ute, men robin va så snäll och körde mig till tåget, så man slapp den biten med att stå ute och frysa. Dagens schema är skola som vanligt 9.15-12.00, vi skall diskutera Tomas Englunds bok och ngr andra diskussions frågor angående jämlikhet, samhället osv. Blir nog intressant får vi hoppas, just nu är jag så dunder hungrig så kan inte direkt tänka på skola :p

En sak som jag inte kan förstå är varför man med flit sitter och har as hög musik på ipoden, alla i vagnen hör exakt varje ord som kommer ur hörlurarna. Om du nu vill ha högt ljud skaffa rätt hörlurar så de slipper läcka hälften. Och en sak till, har man inte lite hjärna att förstå att alla människor inte gillar det hon lyssnar på? nä jag fattar inte hur vissa msk tänker, men men så kan det vara.

Igår var det som sagt uddevalla och den biten, men på kvällen såg vi på saw 5, aah me love saw filmerna, så för er som missat den, se den.

ha en bra dag

xoxo

Postat av: Camilla

håller med alla kanske inte vill höra på den musiken, är väldigt störande. Jag gillar med saw-filmerna man bli besatt av dom, om man ha sett ettan måste man se resten av filmerna eftersom dom slutar som dom gör! Hur är det annars med dig tjejen? kramar

2009-01-19 @ 16:14:50
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: