StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

på väg hem

Frureinhold.se / 16 Januari, 2009 - 13:28 / Vardagen

vill bara till alla er som klagar på dongel, jag har nu åkte från gbg-thn och tvärt om och det har funkat perfekt. Enda gången det laggade ur var i nygårds tunneln, men man kan ju inte begära ngt annat. Men utan det så har det funkat toppen bra så propps på det !!

Ringde Robin förut och kom in på att mina skor skulle klackas om och jag kunde inte komma på ngt bra sätt att hinna med det i helgen, men sötnosen kom då på att han åker in och hämtar mej när mitt tåg kommer in och då tar han med skorna och sen hämtar han ´dom imon när jag ska fika med emelie... sötast är du !!!!

Idag ska vi som sagt bowla och fira fredrik, ganska taggad men vädret sviker mej, är ju snor kallt ute :S:S men men får se vad jag tar på mig. Kan ju lägga upp kort imon om jag hinner..

ha en bra eftermiddag

xoxo

Postat av: Diana

Sluta kalla det dongel din korv!! ;)

2009-01-16 @ 16:54:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: