StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

my new love, the pink computer !

Frureinhold.se / 05 Januari, 2009 - 10:55 / Vardagen

 
Min nya skönhet som snart finns i mina händer, skickade efter den i fredags så snart borde den vara här. Är den inte snygg??? helt förälskad, rosa är ju också den absolut finaste färgen !

Godmorgon till er alla, dagens schema ser ut såhär, vakna vilket jag gör nu, gå in och hoppa i sängen så robin vaknar. Ta på oss äta frukost och åka till uddevalla, ta en tur med jennifer i skogen och sen bara mysa den tiden man har på landet innan det bär av ner till stan igen. Så härligt att kunna göra båda delarna, jag älskar landet så himla mycket (lödöse/uddevalla) men sen är det stan jag hör hemma. Nära till allt, kunna gå och ta en fika när som helst och shoppa om det är något som fattas, helt perfekt.

så detta fick bli morgonens sammanfattning.

xoxo
total pink



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: