StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

MC mässan

Frureinhold.se / 26 Januari, 2009 - 18:57 / Vardagen

så var det mässa igår och resan till stockholm var så värt det. Åkte hemifrån vid 7 tillsammans med robin,kalle,paulina och richard. Jag och Robin körde lite var, hur kul som helst iallafall, längesen jag var i sthlm och alla de andra städerna för den delen., åkte bla. in i gränna ;) mums med polkagris. Mässan var också jätte bra, massa snygga motorcyklar, jag och Paulina var sjukt sexiga sittandes på dom ;) Vi var hemma vid 8 på kvällen, hur skönt som helst, duscha och hoppa i säng, skönaste på länge att efter en lång dag lägga sig i en skön säng.



Idag började praktiken i stenungsund och jag är helt slut, huvudet bara snurrar, alltid värst första dagen. Slutade kl 16.15 och eftersom tåget gick så skevt kom Robin och hämtade mig :) du är verkligen bäst baby !! Vi åkte och handla lite glass och sen bar det hem, shoppade också idag en grå tubkjol, en grå t-shirt med rosa,gul,blå och grön text, rosa-gul-grönt armband och rosa örhängen. (rosa= shock rosa) hur snyggt som helst.

imon är det praktik igen och dagen kommer att bli lika lång som idag :/ känns sådär men ah det går snabbt, är nog piggare imon också hoppas jag !

ha en bra kväll

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: