StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kallt kallt kallt !!

Frureinhold.se / 28 Januari, 2009 - 07:25 / Vardagen

Jag vill ha ljusare tider nu, idag när jag stack näsan utanför dörren var det precis som om man frös ihjäl. Det är kallt, mörkt och tråkigt, snälla ge mig värme. Dagen ser ut såhär, frukost på espresso house, gå på tåget och slappa tills det är framme i stenungsund. Jag kommer att bli upphämtad av Gustaf på stationen och sen bär det av till skolan. Det är en ganska hektisk dag med lektioner fram tills halv 3, sen är det hemgång. Och eftersom vi inte hann med Ikea igår får det bli idag istället.


dagen igår gick prima, lektioner fram till 2 sen var det tänkt kvarsittning men inga elever kom så Robin var så gullig och hämtade mig igen uppe i stenungsund :D världsbäst är du baby !! Väl hemma i gbg åkte vi till frisören eftersom robin hade klipptid, var där i 45 minuter och åkte sen hem. Kvällen spenderade jag mestadels i soffan, man blir så otroligt trött på kvällarna när man inte är van vid att ta in så mkt info på samma gång. VFU: n denna gång handlar om att observera och det tar otroligt mkt på mina krafter :)

ha alla en bra dag

xoxo

Postat av: Diana

Erkänn, man blir fett jävla trött.. och då jobbar vi inte ens! Alla ungar och deras tjöt :P

2009-01-28 @ 20:23:40
Postat av: Jennifer-Total Pink

Ah nästan så man vill införa aga igen :D

2009-01-29 @ 07:29:48
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: