StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Grammis 2009

Frureinhold.se / 08 Januari, 2009 - 15:18 / Vardagen

Till er som missade grammis igår, ni missade ngt. Så grymt bra, dock besviken att amanda inte fick ngn, kleerup fick för många. Men det kan bero på att jag inte diggar deras musik. Musik som jag dock älskar är rock och in flames fick verkligen det dom förtjänade :) Om man ska gå till programledarna kan jag inte förstå varför stylisterna varje gång ger gry kläder som gör så att hon ser gravid ut.(jag vet att hon är gravid, men det finns kläder som kan sättas på en gravid kvinna så det inte ser så intryckt ut, lite mer ledigt men ändå snyggt) Dock hade hon sjukt snygga skor på sig igår, skulle köpt likadana i guld men självklart var dom slut i min storlek :/

Idag har det varit rena slappar dagen, vaknade tidigt för att robin skulle iväg, så gick upp med honom och insåg att det snöade ute, vems idé var det ???? vill ha vår och värme. ser ut som en eskimo när jag gå ut haha :p riktigt påpälsad med rosa lurvskor, vit pälsjacka och vantar :) mysigt men jobbigt att se ut som en michilin gubbe ! I allafall efter att jag vinkat iväg baby gick jag och la mig igen :) hur skönt som helst att få sova. Vid 10 fick jag gå upp eftersom pappie och jag skulle äta lunch tillsammans vid 11, men optimist som pappa är, var han här kvart i och jag var ej klar :p haha Men skyndade mig ner så åkte vi till svingen och åt på en grekisk resturang. Me looove greek food :p fick bli sovulaki ngt med ris :) Satt och tjöta en stund innan han fick köra hem mig igen. Så från då till nu har jag inte gjort mkt, suttit här och kollar på tv, och en sak till fin slipat arbetet. är riktigt nöjd, tack elisabeth du är en pärla !

nu är det snart dags att åka ha en bra eftermiddag

xoxo
Total pink


Postat av: Sofie

Jennifer Gry Forsell är gravid :) :) :)

2009-01-08 @ 16:18:23
Postat av: xxxxxxxxx

kan det bero på att Gry är gravid hm

2009-01-08 @ 16:33:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: