StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

2008 - 2009

Frureinhold.se / 01 Januari, 2009 - 12:46 / Vardagen

Så var det nya året inklingat och nu väntar nya roliga utmaningar. Igår var vi på park elit på latino show med Annika sjöö, Tobias carlsson, malena och Niklas andersson. Det var ngt över det vanliga, tre rätters och gott var det också, blev en sista minuten grej, men med lite tur och en engelsk talande pojkvän kan man visst fixa allt så tack baby ! Vid 11 var showen över och vi gick ner till baren, funderade en stund och bestämde för att starta efterfesten hemma hos oss, så taxin körde hem oss lätt och smidigt.. För er som inte vet ligger det en fyferkeri affär nerdanför våran lägenhet och gissa om det var bra fyrferkerier kl 12 ?? hur bra som helst. Efterfesten höll igång fram tills tre då däckade vi ihop efter lite spel och skratt. Jag och robin vann såklart i spelet lika par leka bäst ;) känner varandra allt för bra haha ! men för att sätta en punkt för 2008 så har det var endel händelser men i slutändan har det varit positivt och igår satte man verkligen knorren för det nya året ! Så gott nytt alla och ta vara på varandra hela 2009 !
ps: sätt inga nyårslöften, du håller dom inte ändå, jag gick emot stömmen iår, jag tänker inte träna, tänker gå upp 3 kg och äta hur mkt godis som bara går ! tack för mig !!!


Några bilder från kvällen, mer finns på facebook så för er som är vänner med mig där få mer munsbitar där ;)

Och stort grattis till Mikael Karlsson som fyller år idag ! Grattis !

xoxo
ciao


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: