StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

2 dagar in på 2009

Frureinhold.se / 02 Januari, 2009 - 11:12 / Vardagen

Jag har rätt att tycka synd om mig själv, det är annandag nyår och man är fortfarande seg och när fick jennifer gå upp i morse???? kl 07.00. För Jennifer skulle ha ett jätte intressant litteraturseminarie (not) och visst intressant och så men nä uch är så trött på att man aldrig kan få vara ledig :( imon på en lördag ska vi ha lämnat in ett arbete och den 7 har vi gransknings seminarie och 9 examination !! sjukt kuuuuuuuul.....

Som sagt skola idag fram tills klockan 12, efter det ska jag åka hem kankse till och med tvätta bilen nu när det är soligt och fint, efter det ska jag och robin åka till uddevalla, köpa present till jennifer och hämta hem pappas bil :) för idag kommer mammie och pappie hem från USA !! längtar massor efter er faktist (A) ikväll blir det nog lugnt, känner inte för att göra ngt speciellt, bara gosa och äta extremt mkt godis !

ha en fortsatt bra dag och njut av solen

xoxo
Total Pink



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: