StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tidig hemgång

Frureinhold.se / 25 Februari, 2009 - 12:45 / Vardagen

Så var man med det tidiga tåget hem idag och fan vad gött :p var i skolan kl 9 för att fixa ett undervisningspass och det rullade på bra så därför han jag med det tidiga tåget och kommer hem tidigare :p oj vad upprepat allt lät, men då förstår ni att det är riktigt skönt. Något som är mindre skönt är att Robin blivit sjuk :/ stackarn har feber och ont i halsen, får pyssla om honom när han kommer hem från jobbet. Hoppas bara att han inte blivit influensa sjuk, för det är verkligen inte roligt. Och jag som kommit igång med träningen vill verkligen inte ´bli sjuk uch uch. Ja på tal på träning var jag och robin och simmade igår, helt perfekt med badhus 100 meter från lägenheten. Funderar starkt på att dra dit idag igen och simma ngr längder. Bra för kroppen och bra för mina muskler, måste dock vara försiktig eftersom jag har sånna inflamationer runt om i kroppnen. Men som sagt det känns bra idag och får göra ett försök :)

Ikväll blir det att ta det lugnt, skall mysa massor med baby, det kan han behöva sen börja räkna ner dagarna moahah !!

På tal om ingenting, trailar träsh är nog världens bästa affär, shit vad kär jag blir i deras kläder !! I love ! '

ha en bra dag

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: