StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

semlor :D

Frureinhold.se / 24 Februari, 2009 - 10:48 / Vardagen

Idag är lätt bästa dagen på länge, 1 jag har hemstudier, 2 det är semledagen :D ringde precis och beställde semlor. Jag har redan ätit en semla iår också :p busigt värre !! Men till skolan, idag skall jag bli expert på habermas, låter skoj jag vet ! Vi skall nämnligen tills fredag bestämma en lektion och undervisning på 20 minuter som speglar hur habermas hade gjort. Önska oss lycka till :p



Igår var det hockey på tv, och vilka vann om inte frölunda, de ligger på andra plats nu efter färjestad. Det blev en trevlig kväll med god mat en corona och trevligt sällskap.

Åter till idag, just nu ligger jag och kollar på miami inc, lite nervös inför nästa vecka  ;) dock byter jag över till skidor nu, är ju en sån sportnörd :P I eftermiddag skall jag och baby åka och hämta semlorna och beställa lite annat mums och sen bara vara hemma och gosa.. Han har iof blivit sjuk, men får hoppas på att han inte smittar mig bara :p

vi skall också gå och sola sen :) var där igår och testade ngt nytt, ett stå solarium där du behöver stå hälften av tiden motsvarande om du ligger ner. Ganska coolt men känns wierd att stå upp i en tub haha men det är skojsigt.. så det skall vi göra sen, gå och få lite färg :) nästa veckan blir det ju inget ;) ;)



ha en bra dag alla

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: