StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

så var det två

Frureinhold.se / 02 Februari, 2009 - 08:00 / Vardagen

Igår var vi i malmö för att inhandla den nya motorcykeln och gud vad fin den var :) Åkte från gbg kl 8 på morgonen, tog hen frukost på mc donalds, inte världens bästa frukost men det var helt okej. Men sen bar det ner i landet, solen sken och det flöt på hur bra som helst. Men väl framme i lund och malmö börjar det snöa och blåsa som bara den. Vi hitta allafall fram till garaget oc vi fick provat motorcykeln, så nu står den i garaget hemma :)

Här har vi bebisarna :D  Sulan och Fia-lotta ;) Ni ska veta hur underbart dom låter, vilken styrka !!

Idag är det måndag och jag är på väg till skolan, fullrulle nu i två veckor men imon är jag ledig, vilket är underbart. Skall sova ut och bara gosa runt hemma. Dagens scema är skola fram till tolv, äta lunch och sen hem. Är i stan runt 1 och åker då hem och lägger mig :p Robin kommer inte hem förän 5 idag så jag får sysselsätta mig med ngt själv undertiden.. Annars är det inget märkvärdigt som dyker upp idag, mest att ta det lugnt och få ordning på min rygg som har börjat ta dö på mig :/:/

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: