StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ledig men regn :/

Frureinhold.se / 26 Februari, 2009 - 09:48 / Vardagen

Så är man ledig idag, skall dock plugga eftersom vi skall hålla i ett undervisningspass imorgon på 20 min. Lite nervöst men det är bara att gå in och kicka loss :D Men som sagt nu sitter jag si soffan med kiwi, yougurt och tee, bästa frukosten ever (allafall på en vadrag) skall hoppa in i duchen om en stund också innan det är dags att öppna böckerna. Men det är inte allt som händer idag, först och främst plugg men jag skall även upp och sola i tuben :p innan det bär av till tatueraren, skojsigt !!

Satt och funderade lite på vart jag vill åka till i sommar och till vintern, och det som lockar allra mest är för tillfället vietnam, australien och malaysia. Är tråkigt att thailand blivit så turistigt, nästan som att vara hemma, stöter på grannar lite varstans, så nä det får bli ställen som folk ännu inte åker till. Blev så avundsjuk på min bror som reste runt i asien förra året, vilka sjuka bilder asså, man blev helt lyrisk. Sen australien vill jag till endast för att det är ett fantastiskt landskap, snorkla i stora bariärrevet och shoppa loss i sidney. Me love. Sen kan man också ta en trip över till new zeeland, låter inte detta helt underbart?? helt klart. Något som också hade varit kul är att ta en tur ner i europa, till österike och italien och tillbaka, kanske till och med kan ta motorcykeln till det :P Och på hemvägen åka igenom luxemburg och moseldalen, sjukt fina dalar, går inte att beskriva. Baby kommer få stå ut med mycket men jag vet att han är lika framåt åt alla resor som jag, vilket är ett stort +. Världens bästa är du hjärtat mitt !!

nä nu får jag dra in i duchen, kanske lägger upp kort sen på dagens outfit ;)

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: