StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Alla hjärtans dag !

Frureinhold.se / 14 Februari, 2009 - 08:55 / Vardagen



jag är nog världens bästa flickvänn :D I morse när Robin skulle upp, hade jag ställt fram dessa fina presenter och en skink/ ost omelett och ett glas nyponsoppa :D Mysigt värre, tråkigt bara att han är tvungen att jobba idag, men har man eget företag får man fixa akutfall ! Men nu är han på jobbet och jag har precis lagt in en tvätt. Jag har också fixa en god frukost till mig själv och muffinsen ligger i ungen :D så himla kul att köket är klart, jag kan baka massor  och laga massor med god mat !





Som sagt, jag älskar mitt kök :D Idag då.. Ja solen börjat titta fram över husen och på tv är det skidor hela dagen :D Får hoppas att sverige gör bra ifrån sig. Ikväll eller ah i eftermiddag när Robin kommer hem blir det mys till 100 % med massa godis och film. Eventuellt kankse man växlar till melodifestivalen, men med förra veckans katastrof vet jag inte om jag är så sugen.

ha en bra alla hjärtans dag

xoxo

Postat av: Anonym

JAG VILLE OCKSÅ HA LITE UPPMÄRKSAMHET PÅ ALLA HJÄRTANS :( Jag fick:



Bjuda på choklad

Göra allt Diana ville

Uppvakta Diana



Lär henne vara lite mer... uppvaktande mot mig! :(

2009-02-16 @ 20:34:10
Postat av: Jennifer-Total Pink

hon är det innerst inne :p

2009-02-17 @ 10:52:56
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: