StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Soooooooooooool

Frureinhold.se / 13 December, 2009 - 10:10 / Vardagen

Underbart, det är sol ute, kallt som tusan, men strålande sol. Vilken toppen lucia, om en liten stund skall jag minsann sa en tur med macy i skogen, hon är super sugen på att komma ut och springa. Idag var det första gången på hela veckan som jag slapp vakna utav klockan. Dock har vi vaknat från och till sej kl 8, men det är alltid skönt att bara kunna ligga ´kvar och gotta sig.



Idag skall vi också köpa julgran, och för er som känner mig och framförallt min pappa så vet ni att jag är världens mest krävande människa när det gäller granar. Sitter och funderar om jag skall ha ädelgran eller vanlig gran, sen måste allt vara perfekt. Så Robin kommer ha att göra.




Postat av: Pernilla

Köpte ni en gran? Har ni ingen passande gran på tomten eller? Jag skulle lätt gissat på att ni högg en egen :P

2009-12-15 @ 01:07:10
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: