StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

resfeber??

Frureinhold.se / 03 December, 2009 - 19:13 / Vardagen

Nä men utmattning kan man verkligen kalla det. Nu sitter jag och kollar på frölunda-rögle i hd på canal +. Har packat klart allt inför resan och skall väl göra en sista koll innan vi stänger igen och skickar ut det i bilen. Fick också göra iordning en resväska till macy, hon skall ju bo hos mina föräldrar nu i helgen. Idag har jag jobbar 7.30 -16.00 på en ny förskola, det gick allt bra, men man blir alltid så trött när man är på ett nytt ställe. Direkt hem efter jobbet, byta om och ner i stalllet, fixa allt där och sätta på satinas nya fina blåa fleece täcke, hon såg riktigt nöjd ut :) 

Nu sitter jag i soffan som sagt och inväntar robin som skall komma hem vilken sekund som helst, han skall också ha med sig mc donalds :D yeeeeiii det skall bli mumsigt.

nu blir det nog ingen uppdatering i helgen, men ha det så bra och så skall jag se om det går att mobilblogga, men annars får ni uppdatering efter helgen

ps: Stort grattis till syster som fyller 35 på måndag ;) samma dag som mig :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: