StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nu är det dags för pepparkaks bak igen !!

Frureinhold.se / 09 December, 2009 - 18:49 / Vardagen

Nu är det dags för pepparkaksbak igen :) Sist gång blev det inte jätte bra, dom blev lite tjocka och smakade inte riktigt så mkt pepparkaka som jag ville. Men idag är det dags igen och nu köpte vi en deg ( glutenfri) så det skall bli spännande att se hur det blir.

Idag har jag jobbat ifrån halv 8 till 4, dock försvov jag mig och vaknade 07.23, rätt pinit :p men dom blev inte arga som tur var  :) Jag är faktist inte den som försover mig.

Inte mtk att skriva idag, kanske man skall ha en frågestund tills ikväll så jag kan få lite inspiration :) Vi kör på det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: