StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

myspys :)

Frureinhold.se / 18 December, 2009 - 13:09 / Vardagen

Nu skall  jag snart åka och jobba :) Har varit en lugn morgon men helg handling, julklapp till macy och kankse en till robin ;) Nu är allt klart inför jul och jag kan må bättre. Hittade dock en snygg tröja på vero moda som jag skall kika på i helgen om vi hinner. Kanon bra att ha till klänning etc. Nu inför helgen har vi planer som vanligt, idag är det dock lugnt, men imorgon är det dags att åka till mamma och pappa. Vi skall nämnligen göra marsipangrisar och mysa tillsammans med jessicas familj och min så klart :) På söndag är det dags för spår igen :) skall bli kanon skoj och jag längtar redan :)

Nä nu skall jag se klart op sunes sommar och sen gå en promenad med macy :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: