StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Kalas :)

Frureinhold.se / 12 December, 2009 - 16:58 / Vardagen

Nu är satina inne och alla gäster har åkt hem :) Idag har jag haft kalas så jag har inte hunnit skriva förän nu. Kl 8.00 ringde klockan imorse, på en lördag, och jag var tvungen att gå upp. Fanns ju tusen saker som skulle göras innan alla gästerna kommer. Så vid kvart över nio tog jag och satina en sväng ut i skogen och så blev det lite mockning etc. Sen in, duscha och fixa iordning allt. Kl 13.00 kom gästerna och det var full håll igång fram tills kvart i 4 ungefär. Jag fick massor med fina presenter :) får ta kort sen och skicka en mobilblogging :)

Idag är det också lördag och dags för robinsson igen :) ngn som skall kolla ?? Jag, robin, annika och kalle skall iallafall kolla och äta upp resterna ifrån kalaset. Jag gjorde en sjukt god kladdkaka med chokladmouss över smaksatt med rom. Sjukligt gott och alla åt med belåtelse, så det smakade nog gott i andras munnar med :)

Vad har mina underbara läsare för planer i kväll ??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: