StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

juldagen med magen i halsen

Frureinhold.se / 25 December, 2009 - 09:38 / Vardagen

blä vad jag mår nu, drack inte mkt igår men ändå mår jag inte för bra idag. Sitter i soffan hos mamma och pappa, pillar lite på min nikon D3000 :) jag älskar den så himla mkt :p men jag är nöjd med alla andra klappar också :) såsom vantar och mössa, verktygslåda med bara lila verktyg, sulor till skorna som är skonsamma emot min rygg, fötter etc. Gud vad det är svårt att skriva ner saker man fått när man inte har det framför sig. Men jag får ta ett kort ikväll och lägga in. Har mina läsare fått ngt som dom är super glada för, självklart är man glad för allt man får, men ibland är det ngt exrta som man blev extra glad för.

Nu är det frukost och mys hela morgonen :)






Postat av: Helene

Söt blogg!

2009-12-25 @ 10:25:38
URL: http://delamottes.blogg.se/
Postat av: Nene

nice med kamera! ^^

2009-12-27 @ 19:53:18
URL: http://anderssonirene.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: