StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon sunshines :)

Frureinhold.se / 08 December, 2009 - 08:39 / Vardagen

Dags att börja jobba igen, lite segt är det nog alltid, men jag trivs så bra på mitt jobb så igentligen skall jag inte klaga :) Idag skulle jag ha jobbat 7-14 men en fröken har blivit sjuk så jag fick ta hennes pass mellan 9.30 - 17.30. Anledningen var att jag har arbetat ett tag på min avdelning och känner barnen såpass bra så jag klarar av en stängning. (att man är sist med barnen på två avdelningar) Nu på¨morgonen har jag varit nere i stallet och mockat och gjort klart inför kvällen, så skönt att ha allting färdigt när man slutar.



Ikväll är det också hockey, vilket jag verkligen ser fram emot. Jag kan nog inte beskriva hur lycklig jag är, det sprudlar i hela kroppen och jag kan inte få stopp på det. Som ikväll, då kommer jag hem vid halv 6 tiden. Då är robin hemma och har börjat på maten, jag kan ta av mig och byta till myskläder, gosa ner mig i soffan, mend god mat, underbar pojkvän och kolla på exakt vad som helst (idag hockey då). Det är städat och fint hemma, massa julpynt, julgodis och glögg (julmust etc) För mig är detta helt underbart :)Sen har man en häst, hund och katt som förgyller min vardag, med gos och positiv energi :) Helt enkelt underart !!!







Postat av: Johanna

Nämen oj va det din häst som skulle komma :) Åh va roligt! Kram

2009-12-08 @ 13:44:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Tokfaan


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: