StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 30 December, 2009 - 11:18 / Vardagen

Skönt att sakta men säkert vakna i sängen till tv:n, låter slappt att ligga i sängen ännu, men efter att ha gått upp svin tidigt nästan varje dag i ett bra tag nu, är  det skönt med sovmorgon. Jag orkade inte se klart matchen igår, det där med pauser var för mkt för min del och jag somnade mellan andra och tredje. Jag kollade dock resultatet precis och såg med en stor lycka att sverige vann emot ryssland med 4-1 :D så jävla bra !!!



Idag blir det rätt lugnt, skall packa väskan inför nyår och fixa iordning lite här hemma. Robin måste åka till gbg och kolla på lite jobb och jag har inte bestämt mig ännu om jag skall följa med eller inte. Tror dock jag stannar hemma och gör det fint, städa osv.



Postat av: I D A :)

sv. jag vill va med :D

2009-12-30 @ 11:26:56
URL: http://aelfs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: