StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

buuuhuuu

Frureinhold.se / 27 December, 2009 - 11:21 / Vardagen

Nu sitter jag och är allmänt bitter, det regnar på min fina snö :( Jag som hade hoppats på en kall vinter fram tills februari, sen kan det börja bli sol och varmt och så får snön smälta bort fint och lätt. Inget jävla reeeeegn :/ Men men man kan inte få allt.



Jag skulle vilja ja hjälp med en snygg blogg, är det någon som sysslar med design som skulle vilja hjälpa mig?? Jag älskar rosa så jag skulle vilja ha ngt med den färgen och sen vill jag ha kvar min header. I menyn vill jag ha skrivstil och lite fräckare :D Är det ngn som är sugen ???? :D Skriv en kommentar i så fall :)




Postat av: Emmelist

ja jag fick en massa fina klappar :D du då?

2009-12-27 @ 11:30:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack! :D hoppas du får en bra dag du med ;)

2009-12-27 @ 12:27:58
URL: http://emmelist.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: