StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

åh vad jag älskar julen.

Frureinhold.se / 23 December, 2009 - 14:24 / Vardagen

Nu sitter jag vid köksbordet med pepparkakshuset framför ögonen och allt godis runt hörnet. Det är bara jul en gång om året och jag tycker verkligen att man skall ta vara på den och inte minst på varandra :) Robin är inne i sovrummet och slår in julklappar, han är den som alltid är ute dagen före julafton och köper sina julklappar. Förstår inte hur han vågar, tänk om ngt är slut :p Själv är jag ute i november och köper allt :p iallafall nästan allt :) Dock kan jag inte avslöja här och nu vad alla skall få, men jag är riktigt nöjd med resultatet :) Det är så underbart ute, snön är över allt och det finns inget underbarare än med massa snö på julafton :) Hästarna springer i hagen så det yr över allt och macy gräver ner sig så hela hon blir som ett snö monster :) Ja som ni förstår är det lycka som sprider sig i hela kroppen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: