StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Uddevalla

Frureinhold.se / 19 Augusti, 2009 - 16:35 / Vardagen

Som sagt, det har varit ett gäng hektiska dagar nu och det är = dålig uppdatering, gör tråkigt, men så är läget. Idag gick jag upp kl 6 och då med endast 5 timmars sömn ZZZzzz.. Men uppe i uddevalla vid 8 och det var en underbar morgon..

brb måste åka till kontoret ngn har gjort inbrott !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÖDA !

Så hemma igen, det hade inte fått tag i något tur det. Men iallafall idag har jag varit i uddevalla och umgåts med min svärmor nästan hela dagen, vi var bland annat ute på ett dagis och skrev in mig som vikarie :) kanon med lite extra timmar sen när vi flyttat. Vi tog också en lång tur inne i uddevalla, kollade in lite inredningsaffärer och åt glass, hur mysigt som helst. Det var även jennifers första dag i gymnasiet :D wiiiiee duktig du är gumman, jag var nog mer spännd än vad hon var. Själv minns jag min första gymnasiedag som om det var igår :p Ja då hade jag en gul tunika och vita jeans halvbyxor och ett bar vita ballerina :) ahh ni hör ju själva, allt planerat in i minsta detalj.

Nu skall jag laga mat och robin skall duscha.. blir ett skönhetstips senare ikväll :)

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: