StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

trött

Frureinhold.se / 29 Augusti, 2009 - 12:22 / Vardagen

ah det blev en lång dag igår. Men om man skall sammanfatta jobbet så gick det kanon bra, jag var ovan och mkt intryck på samma gång. Men jag är kanon nöjd och jag fick massa beröm, vilket är skönt. Vi hade ett konferans gäng på 83 personer och det var okej i sig men när de vägrade sluta sjunga kareoke blev man rätt trött. Så vid två inatt var jag hemma, pjuu trött. Just nu sitter jag i soffan, varm oboy och tungt huvud. Ikväll är det mer jobb och på torsdag skall jag ut med en båt och skaldjurslåda, hur kul som helst :D
ha en bra dag

 


Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

härligt att det gick bra =)

2009-08-30 @ 20:51:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: