StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ta hand om din hy

Frureinhold.se / 07 Augusti, 2009 - 12:34 / Vardagen

Jag har sedan pubiterten haft problem med fet hy och acne, vilket är väldigt vanligt i den åldern. Jag hade provat allt och inget hjälpte tills för 2 år sedan då johannas mamma visade mig mary kays serie. Den som är för comb/oil skin, jag måste bara säga att jag är otroligt nöjd och alla som jag känner som använder mary kay är nöjda :) problemet med mary kay ä att du måste köpa det genom personer. Jag har dock hittat mary kay på tradera, och har beställt lite produkter därifrån, det är samma kvalite fast till ett bättre pris. Idag beställde jag tex en ny cleanser 3-1 för kombinerad till oljig hy. Min hud är dock mycket bättre idag och har inte alls de problemen som förr. Så för er som har problem med hyn och inte riktigt har råd med dyra laser behandlingar, se till att ha rätt rengöring och rätt fuktighetskräm, det är a och o i en fin och frisk hy. Detta handlar självklart också för er som inte har ngr hud problem, huden behöver tas hand om och det är aldrig för sent att börja. För er som inte vet, att efter 25 års ålder dör det fler hudceller än det förnyas, detta innebär att huden behöver extra hjälp för att bibehålla son lyster och släta ton.



xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: