StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

paus i packningen

Frureinhold.se / 26 Augusti, 2009 - 14:34 / Vardagen

Ah nu får det vara nog för en stund, tycker det är så tråkigt att packa. Har nu fyllt ca 5-6 lådor och det känns som om det inte skett ngn skilland alls.. Men men får se vad baby skrutten säger när han kommer hem, han lär se skillanden :p Jag var pecis nere med en tvätt ocskå, förhoppningsvis den sista tvätten i en tvättstuga. Jag avskyr tvätt stuga, så krongligt att man dör, nä nu slipper man det. Nu kan man tvätta när man vill och ha ordning och slippa alla andras baciller.

 

de borde finnas i rosa, hade varit mkt roligare ! 



dessa skall jag önska mig :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: