StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

one the road again :)

Frureinhold.se / 28 Augusti, 2009 - 14:16 / Vardagen

Så kändes det förut när jag och alla djuren + packning åkte på vägen upp till uddevalla, en skön låt på bandit och gasen i bott. Jag hoppas att vi kommer att trivas, tråkigt bara att det är vinter nu snart, sommaren här är fantastisk, dock har det varit lite tamt iår. Just nu sitter jag hemma hos robins föräldrar, Veronica håller på att laga mat och burt läser tidningen. Katten och hunden sover som stockar, det blir lättare att aklimatisera sig sen när vi kan flytta ner till huset på riktigt, Just nu bor det fortfarande en där.

Tick tack, klockan närmar sig halv 5 :P eller snart i allafall, spännande men nervöst på samma gång. Det var ju ca 1 års sedan jag arbetade inom servering så det gäller att inte vara ringrostig, det går ju inte att jämföra sig med typ  olearys eller jensens, detta är en fin konferans restaurang med tillhörande spa. ( Ah ni förstår) Önska mig lycka till, jag behöver det !


Postat av: Laila

hehe, du är söt :)

2009-08-28 @ 20:52:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: