StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nu lämnar jag gbg för den här gången

Frureinhold.se / 28 Augusti, 2009 - 11:24 / Vardagen

Ah nu skall jag packa in djur och lite annat skräp i bilen och åka upp till uddevalla :) Skall bli spännande och vi var i huset igår och man vill bara börja grejja :) Men det kommer efter hand, först skall vi riva lite väggar etc, det som är skönt är att  vi ha finansiering till det. Det värsta som finns är när man börjar grejja och så blir det inte klart. Sen börjar ju jag på mitt nya jobb idag med så då blir det ännu mer stålar :D

Innan jag åker skall jag till djuraffären och handla hundmat och en hundgodis som hon älskar :) hörs senare !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: