StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mycket att göra idag

Frureinhold.se / 18 Augusti, 2009 - 16:08 / Vardagen

Det har varit dålig uppdatering idag, detta beroende på att jag tidigt i morse åkte till mormor och morfar för att putsa alla deras fönster insidan som utsidan och imellan. Snacka om jobbigt och just nu ligger jag i soffan, känner mig helt sjuk (fick min mens idag). Jag hade dock ett grymt verktyg till putsningen, alla borde verkligen ha en sån.


ser kankse konstigt ut, men med den ensa sprutar du ut med medel och torkar med en super bra putsduk. Den andra är en avtorkare med insug. Så när du torkat av fönstret med den blöta spruten suger torkaren upp allt och lämnar inte en rand efter sig. Perfekt !!

Jag har även köpt mig ett par nya skor, jag skall börja inom servering igen så då gäller det att man har ordentliga skor. Så ett par svart ecco fick det blir med en extra mjuk sula i :)

Nu väntar jag på att robin skall komma hem så vi kan göra mat

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: