StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

landet

Frureinhold.se / 15 Augusti, 2009 - 20:57 / Vardagen

Idag har det vatit riktigt dålig uppdatering, men vi har inte haft tillgång till en dator på hela dagen. Inatt har vi sovit som stockar hela familjen, jag vaknade vid 4 av att duchess spydde så då fick jag torka upp det och då tog jag även ut macy på en kiss. Vi somnade om alla tre och vid nio var det dags för frukost :) Mätta och belåtna gjorde vi oss iordning för att åka till kungälv för att presentera macy för familjen karlsson/andersson, alla blev helt till sig och tindra sprang och sprang med macy efter sig. Macy älskar barn, kankse beroende på deras size, de är ju i jämhöjd med henne själv.



Vi var dock i kungälv bara en liten stund för att Mikael skulle bowla med ett gäng kompisar och Jessica skulle till lödöse. Så vi styrde bilen till uddevalla och det är där vi har spenerat hela dagen. Vi åkte ut till en arbetskompis till Robin en sväng och sen hem till hans föräldrar för att äta en god fläskfilé med potatis och sallad :D muuuuums !!! Ikväll blir det mys och the village, dock sett filmen innan men den är lättsam och med godis, glass och mys klarar jag mig fint.


xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: