StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hur vill man bli känd?

Frureinhold.se / 27 Augusti, 2009 - 10:13 / Vardagen

läser runt lite i bloggvärlden och man blir hela tiden förundrar hur folk beter sig och häver ut sig på sin blogg. Men frågan är, hur vill man bli känd? Som en dum bimbo och få läsare utifrån det, eller som en smart tjej med en besatt het av vuxenpoäng? Det är klurigt, jag är verkligen inte känd på min blogg, men hellre ett mindre antal läsare än att framstå som en dum bimbo som alla skrattar åt :p eller vad vet jag ;) En blogg som jag verkligen gillar är http://www.stinalee.se/. det känns som om hon skriver utifrån sig själv och hennes vadrag, hon nämner lite tips och råd men aldrig trycker hon ner ngn, iallafall inte i varje inlägg.
 



Postat av: Anna-Karin

Eller hur :P

Alla kan inte älska en, men att spela en bitch och få i princip alla som läser bloggen att hata och skratta åt en.. Är det verkligen så smart?

Är de sånna i verkligheten är det ju ändå en sak.. Då är de ju sig själva, men att spela på det ger ju bara problem, så det är synd att det är ett så lätt sätt att få pengar på :P

Tänker speciellt på lille Dessie, hon e ju så ung fortfarande, och redan så himla avskydd. Jag tror inte det är bra alls! Tror inte ens det e bra att bli känd så tidigt :O :P

2009-08-27 @ 11:50:24
URL: http://dayream.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: