StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hemma mys

Frureinhold.se / 04 Augusti, 2009 - 14:35 / Vardagen

Nu kommer ett inlägg med en uppsjö utav depend reklam :) Jag har precis haft ett chick maraton med tre filmer som jag inte sett på länge och en som jag inte sett alls. Men det bästa som finns när man ser på en slapp film är att pyssla om sig själv. Jag började med att ta bort mitt gamla nagel lack, la på en olja och nagelbandskräm som mjukar upp nageln och som skyddar den ifrån skåror i nageln när du filar. Efter att jag filat in oljan och lagt på nagelstärkande får man vänta en stund så att allt hinner gå in. Nu när naglarna är mjuka och fint slipade tar man och lägger ett tunt lager av baslack, den är lite biege och glänser jätte fint. Efter det kan man använda tippar för att lägga på det vita, men eftersom jag gjort detta en miljon gånger målar jag rätt på och det blir alltid bra :) Det står att man kan ta två lager vitt, men jag tar ett så det inte blir gladdigt, tar även mycket längre tid för det att torka. Låt händerna ligga stilla en stund innan man aplicerar det sista top coat lacket, en kanon finish och naglar/händer ser mkt fräscha ut :) Jag la även på en sista olje klick för mina sköra nagelbands skull.


opps blev visst lite glass med chockladsås också :D


som sagt, just my luck och she's the man har jag sett tidigare, helt okej, men ganska sega haha, men friends with money var ny, dock lite besviken, den slutade precis när det började bli bra :) Men så är det väl ibland. Lite mys iallafall och tiden går fortare när man gör saker. Jag börjar allafall må bättre nu och det är verkligen skönt, om en halv timma är det tyra banks show, hoppas hon tar upp något kul idag. Igår var det coyote ugly på tv, på tal om Tyra, hon är ju med i den filmen bitvis. Shit vad smal hon var där, det var när hon hade sin modell karriär, jämför man med nu är det lite skillnad ( men mkt fin fortfarande).

 
Vad är snyggast??

Det är lite skillnad, men hon är fortfarande lika vacker :) Otrolig människa, om man följer bla. top model eller tyra banks show har hon alltid bra kommentarer och det hon tar upp kan få alla att känna igen sig.

nu skall jag fortsätta att inte göra nott :D

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: