StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 25 Augusti, 2009 - 10:11 / Vardagen

Samma sköna morgon idag också  :D varsitt djur på varsin sida av sängen, väldigt mysigt. Gick upp vid halv 10 och gav macy sin frukost som hon snabbt glubska i sig :p Sen tog vi en skön morgonpromenad över gräsmatterna och fotbollsplanerna, dock märks det tydligt att hon gillar landet 1000 gånger mer än stan. När vi är på landet springer hon som tusan fram och tillbaka gottar sig i gräset och tycker livet är underbart. Här i stan tycker hon att det är lite för mkt stök och stim, bilar, cyklar, spårvagnar etc. Tur vi flyttar till helgen :)

Om en stund skall jag till mammas jobb och äta lunch, blir en bra paus för macy att vara ensam hemma. Blir ju bland de sista luncherna tillsammans så man får ta vara på dem. Sen efter att jag varit hemma en stund och gått promenad med Macy igen skall jag åka till en tapetaffär där de säljer bla borås tapeter.. me love ! hur fina som helst. De hade även mkt bra priser så det skall bli skoj :)

IIdag börjar även flyttkartongerna strömma in :/ as segt, men förhoppningsvis går allt snabbt och lätt. jag skall jobba till helgen så robin får flytta tillsammans med pappa och sen hjälps vi åt när jag slutat.

dags att göra sig iordning.

xoxo.gif image by sobelaura



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: