StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godis söndag

Frureinhold.se / 16 Augusti, 2009 - 19:50 / Vardagen

Nu har vi kommit hem från mamma och pappa, det har minst sagt varit en busig dag. Macy är en sån glad och sprallig hund så hon har full rulle hela tiden. Sen var det inte lugnare när Tindra kom och busade ännu mera, gud vad hon är barnkär lilla vovven. Alla tre är helt slut och vi skall slå oss ner framför tv:n och äta godis, kolla på friidrotts vm och film :) Det blir mer uppdatering imorgon och lite fler skönhetstips :) beställde även hem 2 nya mascaror och en parfym idag :) me like.

 


beställde två sånna, gillar stora borstar, ger mina fransar volym och blir kanon snygga :)


Dkny Green apple, haft samma parfym i flera år men jag gillar doften och den gillar mig ;)

Jag gjorde även iordning mina naglar idag med röda toppar, ganska nice faktist! Jag skulle dock haft en glitter design vid kanten, det gör att det blir ännu snyggare, min har tyvär tagit slut :(


xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: