StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fortfarande sjuk

Frureinhold.se / 02 Augusti, 2009 - 22:45 / Vardagen

riktigt dålig uppdatering nu men jag är döds sjuk :( det var längesen jag var såhär sjuk, har dunder ont i halsen och det går fan inte över.. :( Men jag får väl bita ihop och om det inte är bättre imon får jag gå till vårdcentralen, dom har ju drop in just nu, mkt bra :)

Men till det roligare, jag har precis anmält mig och Macy på valpkurs, skall bli hur kul som helst :) fick ett mail från hennes uppfödare idag. Hin berättade hur Macy var den busigaste utav alla 6 valpar haha, när dom skall in i hundgården efter att det fått leka en stund är hon den som springer runt och som man får jaga för att hon tycker det är så kul med uppmärksamhet. haha för er som sett ''marley och jag'' kan ju tänka själv var det är vi har att vänta oss :) Men det skall bli jätte kul :)

nu skall jag sova och skall försöka skriva mera imon .....

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: