StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

duktig Jennifer

Frureinhold.se / 21 Augusti, 2009 - 11:09 / Vardagen

Nu har jag gjort mkt på kort tid :)
1. ätit frukost och gått promenad med Macy
2. diskat ett berg av disk :)
3. Städat hela lägenheten uppifrån och ner och skrubbat varje liten vrå.


Jag skrev förut att vi vill köpa en Mazda 3 mps, men så ringde robin alldeles nyss och fråga hur jag känner för en mustang gt ;D seriöst vem vill inte ha en mustang GT??? I love that car. Kollade reprisen på top model i morse och då posade tjejerna på en mustang gt och jag rös i hela kroppen. Det finns ingen mäktigare bil, en fröjd för ögat.


dock blir det till att flyga till usa för att köpa en, men vi får se, skall eventuellt åka till skene i eftermiddag och provköra en 2005. Vi kommer vilja ha en nyare modell men det är skönt att känna på den innan man åker över till staterna :)

xoxo

Postat av: Anonym

ja dom är riktigt billiga nu för tidenså ska man köpa en så ska man köpa den nu! men hur får ni plats med en hund i den?

2009-08-21 @ 12:42:23
Postat av: Mizztang

Hon får sitta i baksätet och sen har vi jeepen som har ett stort bagaeutrymme för hund :) allt går att lösa :)

2009-08-21 @ 14:01:54
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: AnnaMaria :)

Häftigt :D Va jobbar Robin som egentligen?

2009-08-21 @ 16:37:51
Postat av: Mizztang

Han är egenföretagare elektriker :)

2009-08-21 @ 18:20:05
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: