StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

design och hur man bär upp det man har på sig.

Frureinhold.se / 26 Augusti, 2009 - 10:56 / Vardagen

En sak som jag har lärt mig under åren är vikten på hur man använder sig utav design och hur man bär upp kläder. Jag har alltid varit en person som inte brytt sig vad jag har på mig och alltid gjort tvärtemot vad folk sagt till mig. (speciellt mamma och pappa) Kan nog räkna upp 1000 gånger då ngn av dom sagt, nä men jennifer skall du verkligen ha på dig det där :D Det dom har missat då är att det är skillnad på när jag har på mig kläderna och när ngn annan har det. Allt handlar om hur man bär upp kläder, det är som top model, du skall få en sopsäck att se snygg ut, just do it !! Man får inte vara rädd att exprimentera och om DU tror att det du har på dig är det absolut snyggaste kommer din omgivning tro det samma. (det finns självklart undantag) Men som exempel, de nya stövlarna som friis & CO. kommit ut med nu som alla bloggerskor runt om i sverige köper. ( Pretty women stövlar) Vem tror ni kan bära upp skorna utan att se slampig ut ?? 


Som sagt, allt handlar om hur du bär upp saker och ting, och samma gäller hur du inreder, alla har sin egen stil och jag har min. Sen är jag modemedveten of corse, men som i mitt nya hus skall jag inreda med sjöbodstil och istället för att planka om hela huset med vita plankor exprimenterar jag och lägger vikten på dekoration. TRENDSETTER !


Me love glaskulorna !!


Postat av: Anonym

JA MEN man har ju jeans med dom stövlarna då ser det inte slampigt ut!!!!

2009-08-26 @ 21:17:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: