StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagens skönhetstips

Frureinhold.se / 12 Augusti, 2009 - 11:29 / Vardagen

Kom precis ur duschen och under min sköna dusch kom jag och tänka på hur viktigt det är med rätt schampoo och hårprodukter. Min kära frisör johanna sa ngt mkt viktigt för ungefär ett år sedan för jag kom och gnällde hos henne för mitt hår blev fett på en dag fast att jag använde rätt schampoo. Men saken är den när du schampoonerar, du skall göra det två gånger. Först drar du upp smuttsen ur hårbotten och sen sköljer du bort det med en schampoonering till, jag testade det och vips vad mkt bättre det blev. Jag har relativt kort hår också så jag behöver inte balsam varje gång, utan jag tar en inpackning typ 1 gång i veckan så håller den håret lätt hanterligt. Det är därför viktigt att man tar hand om sitt hår och använder rätt schampoo / balsam och även produkter du använder för att styla håret. Samma gäller värmeskydd, det är många som glömmer hur viktigt det är att skydda håret från värme från exempel fön och plattänger. Ett tips från mig är att gå in på bellbox och beställa eller besöka och köpa där en uppsättning som passar just din hårtyp.

http://bellbox.se/


Postat av: Pernilla

Maria Nilas serie luktar gudomligt! Köper alltid deras Curl Gunk, som är enligt mig det bästra man kan använda om man vill utnyttja sitt självfall!

2009-08-12 @ 22:45:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: