StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sunshine girl

Frureinhold.se / 16 April, 2009 - 10:41 / Vardagen

idag kan man ju inte annat än bli helt lycklig :D Solen skiner in genom fönstren och man får sommar känslor all over ! Idag är det inlämning på en examination och jag är nästan klar, problemet är att solen skriker efter mig så jag måste bara ut. Dock skall jag äta lunch med pappa om en stund så ska snöra på mej dojjorna och traska in till stan. Med vagnen tar det 7 min men går man tar det runt 20 min. Perfekt avstånd, nära till city men ändå utanför :) Ikväll skall äver jag och baby ta en tur med hojjen :) det längtar jag till och jag längtar ännnu mer tills jag själv skall lära mig köra :D

skriver mer sen, måste gå nu '''

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: