StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sommarkläderna uppackade

Frureinhold.se / 06 April, 2009 - 10:15 / Vardagen

Idag åkte de tre sopsäckar och en resväska med sommarkläder fram :) Man glömmer liksom om av alla fina klänningar och fina shorts osv. Men lite små hopp om sommar har alla fall dykt upp nu och med en grillkväll i bagagen hoppas jag på massa fler pluss grader och sol.

Idag eller rättaresakt igår vaknade jag utav ont i halsen och seg i kroppen och det har ännu inte gått över :( Hatar att vara förkyld, har klarat mig ganska bra i vinter men det kommer vissa dagar, brukar hålla i sig i 2-3 dagar. Men om man skall bortse från sjukdom är det nu lov vecka:) skönt med ledighet och påsk. Jag har dock ett arbete att göra på 2 sidor inom politisk och ekonomiskt perspektiv och olika ideologier.

Men idag blir det lugnt och skall om en stund hoppa in i duschen, får hoppas att man känner sig fräschare.

ha en bra dag

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: